فروشگاه بهترین ها

۳۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

عنوان انگلیسی مقاله: Human resource management based on the index of Islamic human development The Holy Quran’s approach
عنوان فارسی مقاله: مدیریت منابع انسانی، مبنی بر شاخص توسعه ی انسانی اسلامی (روش مبتنی بر قرآن کریم)
دسته: مدیریت - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف: توسعه ی انسانی را می توان مدرن ترین روش توسعه دانست. اگرچه شاخص های توسعه ی انسانی که برای پیاده سازی مدیریت منابع انسانی(HRM)  اسلامی پیشنهاد شده اند، برای درک جامعه ی توسعه ی اسلامی کافی نیستند. هدف این مقاله، بررسی شاخص های مدیریت-اسلامی از توسعه ی انسانی است که از دید اسلام و قرآن،  مبتنی بر HRM است.
طراحی/متودولوژی/روش: این مقاله از متد علم تفسیر استفاده کرده و این سؤال را در نظر می گیرد: از دید اسلام، شاخص های مدیریت-اقتصادی منابع انسانی چیست؟
یافته ها: با استناد به اصول و اهداف توسعه ی انسانی، تعاملات اقتصادی بین فعالان مسلمان و از دید اسلام مورد تحلیل قرار گرفته است و یک شاخص مدیریت-اقتصادی مناسبی در بین شاخص های مورد نیاز ارائه شده است، که از طریق برنامه ریزی اقتصادی صورت گرفته است.
اصلیت/ارزش: در روش اسلامی، توسعه ی انسانی در زمانی رخ میدهد که قابلیت های یک شخص بهبود پیدا کند به گونه ای که بتواند تناقضات بیرونی و درونی و تعارضات را مدیریت متد و گامی را به سمت اعتقاد و درستی در مسیر عدالت بردارد تا بتواند به خدا نزدیک شده و زندگی طبیعی خود را با هیئت طیبه جایگزین کند.
واژگان کلیدی: اسلام، مدیریت منابع انسانی،  شاخص توسعه ی انسانی، روش اسلامی، عقاید

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۰۰

عنوان انگلیسی مقاله: An exact model for cell formation in group technology
عنوان فارسی مقاله: مدلی دقیق برای تشکیل سلول در تکنولوژی گروهی
دسته: فناوری اطلاعات - کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
علیرقم تاریخچه ی بزرگ مسئله ی تشکیل سلول(CF)  و وجود 12 روش برای آن، روش های کمی وجود داشته اند که به صورت صریح به بهینه سازی اهداف تشکیل سلول بپردازند. این روش ها معمولاٌ منجر به فرمولاسیون های خود سرانه ای شده که میتواند فقط به صورت هیروستیک برای نمونه های تجربی حل شود. در مقابل، ما نشان داده ایم که CF را میتوان به صورت صریح و به وسیله ی مسئله ی چندبرشی کمینه  مدل سازی کرد و بهیگی آنرا در عمل حل کرد(برای نمونه های متوسط اندازه). ما چندین محدودیت در دنیای واقعی را در نظر میگیریم که میتواند در داخل فرمول پیشنهادی بکار گرفته شده و نتایجی آزمایشی را با داده های تولید واقعی ایجاد کند.
واژگان کلیدی: تشکیل سلول، تکنولوژی گروهی، چندبرش کمینه
1. مقدمه
تشکیل سلول(CF)، یک گام کلیدی در پیاده سازی تکنولوژی گروه میباشد که اصل آن در مهندسی صنعتی و به وسیله ی Mitrofanov(1996) و Burbidge(1961) ارائه شد، و پیشنهاد شد که بخش های مشابه را باید به طرق مشابه پردازش کرد. در بسیاری از زمینه های عمومی، مسئله ی CF را میتوان به صورت زیر فرمول بندی کرد. در یک مجموعه ی محدود داده شده از ماشین ها  و بخش هایی که باید در داخل یک بازه ی زمانی خاص پردازش شود، هدف گروه بندی ماشین ها در داخل سلول های سازنده (از این رو نام مسئله ) و بخش ها در داخل خانواده های محصول میباشد، به گونه ای که هر خانواده ی محصول در داخل یک سلول پردازش شود. به طور برابر ، این هدف را میتوان به صورت کمینه سازی میزان حرکت بین سلولی- جریان بخش هایی که بین سلول ها حرکت میکنند، فرمول بندی مجدد کرد. این میزان را میتوان به وسیله ی تعداد بخش ها، حجم کلی آنها بایان کرد، که بسته به حرکت خاصی برای CF میباشد. برای مثال، در صورتی که سلول ها به صورت کم و بیش توزیع شده باشند، ضروری است تا هزینه های انتقال را که بسته به حجم است و نه تعداد بخش ها، کاهش داد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۰۰

عنوان انگلیسی مقاله: E-GOVERNANCE AND E-GOVERNMENT: A STUDY OF SOME INITIATIVES
عنوان فارسی مقاله: دولت الکترونیک و حکمرانی الکترونیکی
دسته: تجارت الکترونیکی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
دولت هند(GoI)  در زمینه ی توسعه ی کشور ها، حکمرانی الکترونیکی را به عنوان فرصتی عالی برای بهبود حکومت مطرح ساخته است. این تغییرات نه تنها می تواند راه بلندی را در بهبود کیفیت زندگی این بخش های جامعه طی کند، بلکه می تواند دسترسی متساوی را به فرصت های اقتصادی نسبت به قبل فراهم سازد. از این رو، این دولت، حکومت الکترونیکی را به عنوان خودرویی در نظر گرفته که باعث راه اندازی و تقویت اصلاحات و بهسازی ها می گردد. مقاله ی فعلی، بر روی روش های ابتکاری دولت الکترونیکی در هند و چین متمرکز است. هدف این مطالعه، یافتن دیدگاه کاربران بر روی سطح رضایتمندی از پروژه ی ثبت نام الکترونیکی در شرکت های هندی میباشد. پرسشنامه هایی در اختیار منشی های شرکت، حسابداران در بخش های تولیدی و سرویس دهی در هند قرار گرفت. به منظور تحلیل داده ها، از آمار و ارقام استنتاجی استفاده شد. تحلیل داده ها حاکی از این بود که سیستم ثبت نام الکترونیکی(یا پر کردن اسناد به صورت الکترونیکی) باید بر روی پارامتر های مختلفی مانند قابلیت اتصال با سرور، فرمت فرم ها و، آسانی در محاوره ی اطلاعات با بیرون و میزان صحت داده ها بهبود یابد. استلزامات این مطالعه، محدودیت ها و جهت گیری های پژوهش های آینده نیز در این مقاله مطرح شده اند.
واژگان کلیدی: دولت الکترونیک، حکمرانی الکتروینکی
1.مقدمه
با پیشرفت ICT(اطلاعات، تکنولوژی ارتباطات) ، واژگانی مانند دولت الکترونیک و حکمرانی الکترونیکی از اهمیت خاصی برخوردار شده اند. در اصل، این عبارات به صورت مترادف استفاده می شود، اگرچه کاملاٌ متفاوت بوده و دارای مخاطبین متفاوت و اهداف متفاوتی برای رسیدن هستند.
1.1 تعریف دولت الکترونیک و حکمرانی الکترونیکی
بر اساس گزارش جهانی دولت الکترونیک UN، مفهوم دولت الکتروینک غالباٌ شامل وب سایت های دولت بوده که هدف آن، ایجاد یک جامعه ی اطلاعاتی فرد محور   و قرار دادن اطلاعات و تکنولوژی های ارتباطی در سرویس توسعه و همچنین حل چالش های جامعه ی اطلاعاتی می باشد(www.unpanl.un.org).

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۰۰

عنوان انگلیسی مقاله: Applying open innovation in business strategies: Evidence from Finnish software firms
عنوان فارسی مقاله: استفاده از نوآوری باز در استراتژی های کسب و کار : شواهد شرکت های نرم افزار فنلاندی
دسته: اقتصادی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 27
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف از مطالعه ما روشن کردن استراتژی های نوآورانة کسب و کار در بخش نرم افزار و درک بهتر اقتصاد زمینه ساز در عرضه نرم افزارهای متن باز (OSS) می باشد. از اطلاعات جمع آوری شده از 170 شرکت نرم افزاری فنلاندی، برای بررسی میزان تفاوت ویژگی های مختلف شرکت های نرم افزاری، از قبیل اندازه، سن، سرمایه فکری، ظرفیت جذب و تاثیر ساختار مالکیت شان بر تصمیم گیری های مبتنی بر استراتژی های کسب و کار شان در عرضه OSS یا توزیع انحصاری محصولات و خدمات استفاده می نماییم.
یافته های تجربی ما نشان می دهد که پذیرش استراتژی های پیشرفته تکنولوییک مستلزم قانون پیچیده و دانش مدیریتی، از جمله استراتژی عرضهOSS  می باشد و به کارکنانی با تحصیلات عالی نیاز دارد. پشتیبانی و گسترش سیستم آموزش، افراد بسیار ماهری را در زمینه های مختلف در دسترش قرار می دهد و این امر برای پذیرش موفقیت استراتژی های نوآورانة کسب و کار شرکتها ضروری است. همچنین دریافتیم که کسانی که وارد بازار می شوند تا حد زیادی توسط پذیرش OSS تحریک شده، اما در رفتار استفاده از شرکت های نرم افزار فعلی هیچ تفاوت معناداری در ارتباط با سن وجود ندارد.
واژه های کلیدی: نوآوری باز، استراتژی های عرضه نرم افزار، نرم افزار متن باز
مقدمه
تولیدکننده های نرم افزار همراه با قوانین خاصی ارائه شده اند که قوی تر از همیشه هستند و می توانند از محصولات خود به عنوان مالکیت معنوی با حق انحصاری و کپی رایت حفاظت نمایند (کوان و هاریسون ، 2001). شرکت با برقراری حقوق انحصاری برنامه های کاربردی جدید، نرم افزار در حال توسعه خود را برای جبران سرمایه گذاری های اش در R&D و توزیع محصول پیش بینی نموده و برای مدت طولانی درآمد زائی می نماید.
نرم افزار منبع باز (OSS)یک محصول عمومی می باشد که بطور خصوصی تولید شده و کد منبع آن را می توان توسط اینترنت دریافت و رایگان استفاده نمود. در تئوری، نباید به بسیاری از محصولات OSS تجاری بنگریم و گسترش OSS در آنها را ترجیحاً باید محدود نماییم، زیرا اقدامات OSS بر خلاف منطق اقتصادی با عدم استفاده از چارچوب قانونی برای ایجاد درآمد های انحصاری از محصولات انحصاری  پیش می روند. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۰۰

عنوان انگلیسی مقاله: Central Government Accounting and Financial Reporting
عنوان فارسی مقاله: حسابداری دولت مرکزی و گزارشگری مالی : مقایسه ای بین فرانسه، ایتالیا و اتحادیه اروپا
دسته: حسابداری دولتی - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 38
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در سال های اخیر، بسیاری از کشورها به منظور پاسخگویی به نیاز به شفافیت، پاسخگویی و مقایسه، به اصلاحات سیستم حسابداری دولتی  و گزارشگری مالی خود، در سطح مرکزی و همچنین در سطح محلی، پرداخته اند. علاوه بر این، هیئت استانداردهای بین المللی حسابداری بخش دولتی  ، اولین مجموعه استانداردهای حسابداری را انتشار نموده که به طور خاص به بخش دولتی   اختصاص دارد؛ اما پذیرش این استانداردها اجباری نیست، لذا تمام اصلاحات بخش دولتی   مبتنی بر آنها نمی باشند. 
با توجه به اینکه مدل حسابداری دولتی   و گزارشگری مالی استانداردی وجود ندارد، این مقاله قصد دارد بر دقت و توجه قاره اروپا تمرکز نماید: اولاً، حسابداری دولت مرکزی و سیستم های مالی گزارشگری دو کشور اروپایی (فرانسه و ایتالیا) را به منظور مقایسه این دو سیستم و با تاکید بر شباهت ها و تفاوت آنها و توجه خاص به اصلاحات اخیراً انجام شده تجزیه و تحلیل می نماید ؛ ثانیاً، از آنجا که فرانسه و ایتالیا عضو اتحادیه اروپا هستند، ارزیابی می نماید که آیا مدل های حسابداری مرکزی این دو کشور در راستای سیستم اتحادیه اروپا قرار دارد یا خیر.
واژه های کلیدی: حسابداری بخش دولتی  ، حسابداری تعهدی، گزارشگری مالی دولت مرکزی.
1. مقدمه
در دهه های گذشته تحولات ژرفی صورت گرفته و بخش دولتی  توسط آن درگیر شیوه نوین سنجی، تعیین تغییرات مربوطه در مدل های کاری و نقش ایفا شده در جامعه شده است. این امر یک مسئله عقلانی و نوین می باشد و در بسیاری از زمینه ها پیشرفت نموده، در بسیاری از ابعاد بخش دولتی  اشاره و آغاز شده و با ویژگی ها و زمان بندی های مختلف در کشورهای توسعه یافته و کشورهای در حال گسترش یافته است. سازمانهای دولتی  مختلف (محلی، ملی، فراملی و بین المللی) و همچنین حوزه های مختلف مداخله دولتی  و خدمات دولتی  درگیر این امر شده اند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۰۰

عنوان انگلیسی مقاله: Effects of brand love, personality and image on word of mouth
عنوان فارسی مقاله: تاثیرات ، هویت و تصویر محبوبیت برند ، در اذهان عمومی: برند های مد در میان مصرف کنندگان جوان
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف – در حوزه ارتباطات مشتری با برند، محبوبیت برند مد روز، موضوع اصلی می باشد. مدیران برند، به برند با محبوبیت بیشتر تمایل دارند، مانند برند مک دونالد که در آن نوشته شده : عاشقشم. با این وجود، در مقالات و کتاب های بازاریابی در مورد اهمیت این موضوع، به اندازه کافی بحث نشده. بعلاوه هرگز در مورد تاثیر خصوصیت برند و تصویر برند بر روی محبوبیت برند تحقیق تجربی صورت نگرفته است. هدف این مقاله، رسیدگی به این بی توجهی است، که با توسعه مدل ترکیبی سببی در محبوبیت برند، خصوصیت برند، تصویر برند، و شایعات و اذهان عمومی و همچنین بررسی روابط بین آنها، به آن خواهیم رسید. اطلاعات در مورد طراحی، روش شناسی و رویکرد با استفاده از نظرسنجی با استفاده سوالات کاربردی از 250 دانشجوی لیسانس انجام گرفت. با استفاده از تست AMOS 16.0 و بکار بردن تحلیل نتایج، فرضیه ها مورد آزمایش قرار گرفتند.
یافته ها - نتایج نشان داد که تنها تصویر برند به عنوان یک عامل تعیین کننده محبوبیت برند در نظر گرفته شده است که بر WOM در راستای هویت برند تاثیر می گذارد
پیامدهای عملی - نتایج مفاهیم دقیق و خط مشی ارائه می دهند که می تواند در تحقیقات آینده ایجاد شود.
اصالت / ارزش - بنابراین، در اصل نتیجه گیری با توجه به تاثیرات مختلف در این مطالعه، محدود به نمونه مورد استفاده در این مطالعه می باشد. به نظر می رسد تحقیق محبوبیت موجود صرفا در چارچوب ایالات متحده باشد. این مطالعه برای بهترین دانش نویسنده، اولین بررسی مفهوم محبوبیت برند در خارج از ایالات متحده آمریکا می باشد.
واژه های کلیدی: محبوبیت برند، تصویر برند، هویت برند، اذهان عمومی، برند های مد، مشخصات تجاری

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۰۰

عنوان انگلیسی مقاله: EVOLUTION AND FUTURE OF ENVIRONMENTAL MARKETING
عنوان فارسی مقاله: تکامل و آینده بازاریابی محیطی
دسته: حسابداری - اقتصاد - بازاریابی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
بازاریابی محیطی(که بطور متداول به عنوان بازاریابی سبز شناخته شده است) به فرایند فروش محصولات و/ یا خدمات مبتنی بر منافع محیطی اشاره می نماید. چنین محصول یا خدمتی می تواند با محیط سازگار باشد یا به شیوه ای سازگار با محیط ایجاد و بسته بندی شود. در تکامل بازاریابی سبز بسیار تعریف و تجمید شده سه مرحلة طولانی وجود دارد. مرحله اول به عنوان مرحلة بوم شناختی معروف گشته است. مرحله دوم مرحله محیطی نامیده شده است. مرحله سوم نیز به عنوان مرحله پایدار نامیده شده است. متاسفانه، رویکرد بازاریابی سبز تا حد زیادی برای ایجاد نقطه نظر های متفاوت در مصرف کنندگان، توسط خانه های مشترک(corporate house) به عنوان یک شاهکار تبلیغاتی مورد استفاده قرار گرفته است. موفقیت آتی در مادیت زدایی محصول و خدمات پایدارتر برای اجتناب از کوته نظری در بازاریابی سبز کوتاه، به طور متقاعد کننده ای به برقراری ارتباط و ارائه ارزش مطلوب به مصرف کننده در بازار بستگی خواهد داشت.
واژه های کلیدی: بازاریابی سبز، بوم شناختی، پایدار، بازار.
1. مقدمه
اصطلاح بازاریابی محیطی (که بطور متداول به عنوان بازاریابی سبز شناخته شده است) در اواخر دهه 1980 و اوایل 1990 اهمیت یافت. این نوع بازاریابی زمانی در اروپا آغاز شد که یک سری محصولات خاص برای جو زمین مضر شناخته شدند. در نتیجه، محصولات جدید «سبز» نشان دادند که خسارت کمتری به محیط وارد می نمایند. انجمن بازاریابی آمریکا (AMA) اولین کارگاه آموزشی «بازاریابی بوم شناختی» را در سال  1975 برگزار نمود. این اقدامات و مذاکرات این کارگاه منجر به ایجاد یکی از کتاب های بازاریابی سبز تحت عنوان «بازاریابی بوم شناختی» شد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۰۰

عنوان انگلیسی مقاله: Exploring the nexus of electricity consumption, economic growth, energy prices and technology innovation in Malaysia
عنوان فارسی مقاله: بررسی رابطه مصرف برق، رشد اقتصادی، بهای انرژی و نوآوری در فن آوری در مالزی
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 27
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مطالعه اساساً قصد دارد تا رابطة بین مصرف برق و رشد اقتصادی، قیمت حامل های انرژی و نوآوری در فن آوری در مالزی را در طول سالهای 1970-2009 بررسی نماید. نتایج حاصل از این مطالعه نشان می دهد که مصرف برق و عوامل مؤثر بر آن ها هم انباشته گشته است. به طور خاص، نتایج تجربی نشان می دهد که در مالزی درآمد بطور مثبتی بر مصرف برق تاثیر می گذارد، در حالی که قیمت های حامل انرژی و نوآوری در فن آوری منفی در بلند تاثیر منفی بر آن دارد. نتایج علیت گرنجر نشان می دهند که نوآوری در فن آوری علت گرنجر رشد اقتصادی و مصرف برق در مالزی می باشد. علاوه بر این، متوجه شدیم که مصرف برق و رشد اقتصادی هم در کوتاه مدت و هم در بلند مدت، علت گرنجر یکدیگر هستند. بنابراین، سیاست گذاران باید برای حصول اطمینان از رشد و توسعه اقتصادی کافی، سرمایه گذاری بیشتری بر روی زیرساخت های برق انجام دهند و در عین حال برای به حداقل رساندن استفاده از سوخت های فسیلی، نوآوری در فن آوری را تقویت نمایند. این امر می تواند بین کیفیت محیطی و رشد اقتصادی در مالزی تعادل ایجاد نماید.
واژه های کلیدی:
علیت، هم انباشتگی ، رشد برق در مالزی، نوآوری در فن آوری
1. مقدمه 
در طول دهه های گذشته، مطالعات تجربی زیادی در مورد رابطة رشد برق منتشر شده است. به طور کلی، همه آنها دربردارنده متغیرهای متعارفی می باشند که صرفاً با اندازه داده تغییر کرده اند. کارانفیل تاکید نموده است که تغییر اندازه داده نقش زیادی در ادبیات و سیاست گذاری موثر ندارد. اوزتورک و پین مشخص نموده اند که حذف متغیر(های) مربوطه و کاستی های روش شناختی، دو عامل در ایجاد تناقص در نتایج برآورد می باشند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۰۰

عنوان انگلیسی مقاله: Factors influencing Internet shopping value and customer repurchase intention
عنوان فارسی مقاله: عوامل موثر بر ارزش خرید اینترنتی و قصد خرید دوباره مشتری
دسته: اقتصاد - فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 42
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این تحقیق به صورت تجربی به آزمایش در مورد تاثیر کیفیتهای گوناگون سایت خرید اینترنتی بر روی ارزشهای سودمندی و خوشایندی خرید اینترنتی پرداخته شده. همچنین تاثیر سطح معلوم ارزش خرید اینترنتی روی رضایتمندی مشتری و قصد خرید مجدد در این مقاله، بحث شده است. ما معادلات اساسی تحلیلها را با مشاهدات 293 نمونه شامل دو گروه با درآمد متفاوت (شاغل و محصل) ارائه میدهیم. نتایج ما نشان میدهد که در حالی که کیفیت سیستم و خدمات عوامل تاثیرگذار حیاتی بر ارزش سودمندی خرید هستند، کیفیت اطلاعات و خدمات نیز بیشتر به خوشایندی ربط دارند. این یافته ها نشان میدهند که کیفیت خدمات نقش مهمی هم در افزایش سودمندی و هم در افزایش خوشایندی دارد. یافته های ما همچنین نشان میدهند که تاثیر عوامل کیفی بر روی ارزشهای خرید اینترنتی و قصد خرید مجدد متعاقب آن در دو گروه درآمدی متفاوت میباشد.
واژه های کلیدی
خرید اینترنتی، کیفیت سیستم، کیفیت اطلاعات، کیفیت خدمات، رضایت مشتری، ارزش سودمندی خرید، ارزش خوشایندی خرید، قصد خرید دوباره
1. مقدمه
بخش اینترنت در دهه گذشته به صورت تصاعدی رشد کرده و قدرت گسترش و تاثیرش در زمینه صنعت افزایش داده است. 2009 تجارت خرید اینترنتی کره به مبلغ 65 میلیارد دلار آمریکا رسید (پنجمین کشور بزرگ در سازمان اقتصادی توسعه و همکاری OECD)، که 5.95 درصد تولید ناخالص داخلی کره  GDP را ازان خود کرد)، این درصد از صنعتهای بزرگ کره نیز بیشتر است، صنعتهایی همچون الکترونیک (5.71%) و اتومبیل (4.93.5%). رشد سریع صنعت خرید اینترنتی کره به علت سهولت استفاده از آن است، به طوری که خریداران میتوانند بدون محدودیت زمانی یا مکانی  در انواع مختلف فروشگاه های اینترنتی به مشاهده و خرید بپردازند و بدون اینکه در فروشگاه حضور فیزیکی داشته باشند میتوانند احتیاجات مصرفی خود را برطرف کنند 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۰۰

عنوان انگلیسی مقاله: Human needs and utility maximization
عنوان فارسی مقاله: نیازهای بشر و بیشینه سازی مطلوبیت
دسته: اقتصاد - روان شناسی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 25
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
بخشی از مقدمه:
هدف - هدف این مقاله این ارائة جایگزین هایی برای تصور رفتار اقتصادی انسان و ترکیب این تصورات جایگزین بر اساس نیازهای انگیزشی برای بیشینه سازی مطلوبیت است .
طرح / روش / رویکرد – متغیرهای روانی بطور تجربی استنباط شده نوع شخصیت فرد را از لحاظ جهت گیری نوع دوستانه یا غیر نوع دوستانه تعریف می کند. این متغیرها در تابع مطلوبیت فرد گنجانیده شده ، و تجزیه و تحلیلی از بیشینه سازی مطلوبیت بر اساس نیازهای انسانی ایجاد می شود.
یافته ها – ویژگی های رفتاری و انگیزشی افراد نسبتا ثابت هستند و تابعی از صفات شخصیتی اصلی افراد هستند. برای این ویژگی ها حمایت تجربی ارائه شده است ، در صورتی که در تعامل بین افراد حضور یابند، در تابع مطلوبیت و تحلیلی فرد گنجانیده می شوند.
اصالت / ارزش - این مقاله نه تنها برای تجزیه و تحلیل رفتار خودخواهانه و نوع دوستانه به فراتر از تصورِ رفتار انسان اقتصادی می رود بلکه مطلوبیت عملکرد اهدا کنندگان و دریافت کنندگان بالقوه را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد.
کلمات کلیدی : 
نوع دوستی ، تئوری مطلوبیت ، طبیعت انسانی ، تئوری اقتصادی ، تعامل اجتماعی
نوع مقاله: مقاله مفهومی
تحقیقاتی که در سال های اخیر پدید آمده مربوط به پیامدهای وابستگی متقابل مطلوبیت  رفتاری به منظور فراهم کردن جایگزینی برای مدل های اقتصادی مبتنی بر تصور انسان اقتصادی بوده است. انسان اقتصادی کسی است که دارای خواسته های سیری ناپذیر می باشد و کسی است که در دستیابی به کالاهای بیشتر یا پاداشهای پولی جمع شده در انحصار وی تلاش به جلب حداکثر رضایت با حداقل فداکاری و تلاش دارد. وی باید برای بیشینه ساز منطقی و عینی بودن، بین مطلوبیت هایی که  از پاداشهای پولی در برابر عدم مطلوبیت های  که در تعقیب آنها تجربه کرده، تعادل ایجاد نماید. رضایت انسان اقتصادی مستقل از درآمد یا رضایت هر کس دیگری است ، و در واقع ، روابط وی با دیگران تعریف نشده است. قصد انسان اقتصادی رابطه انسان با مردم یا با کالاهای آنها ارتباطی ندارد ، تنها با کالاهای آنها ارتباط دارد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۰۰