فروشگاه بهترین ها

۳۱ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

عنوان انگلیسی مقاله: A case study of economic value added in target costing
عنوان فارسی مقاله: ارزش افزوده اقتصادی در هزینه گذاری هدف
دسته: مدیریت - حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 45
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
برای دانلود رایگان بخشی از محصول اینجا کلیک نمایید.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
با توجه  اینکه مسئله ی  هزینه یابی هدف و حسابداری مدیریت استراتژیک (SMA)   در سطح قابل ملاحظه ای مورد توجه حسابداران قرار گرفته است، ولی پژوهش های تجربی انگشت شماری در رابطه با این مسائل از سوی محققین صورت گرفته است. علاوه بر این،  مسئله ی ارزش افزوده  نیز  در سطح شرکتی مورد توجه پژوهش های بسیار کمی قرار گرفته است.
     هدف این مقاله این بوده که با استفاده از تحلیلِ چگونگی بکار گیری EVA (یا همان ارزش افزوده اقتصادی) در سیستم هزینه یابی هدف،  مسئله ی حسابداری مدیریت و مدیریت مبتنی بر ارزش  را مورد بررسی قرار دهیم. این مسئله، سؤالات مهمی در خصوص امکان  نمایش آبشاری EVA  از سطح پایین تا سطح محصول، و همچنین سازگاری در مواجهه  با مشتری  و سهام دار  و البته با تمرکز بر روی مدیریت کارائی  را به همراه دارد. از این رو شواهد و مدارکی را فراهم نموده ایم مبنی بر اینکه هزینه یابی هدف میتواند به منظور تعدیل و تنظیم این دیدگاه ها استفاده شده و در زمانی که آنرا با سایر تکنیک های SMA ترکیب می¬سازیم.، میتواند آنرا به عنوان یک پلی که فرمولاسیون استراتژی را به اجرای استراتژی و تولید سود متصل می¬سازد، در نظر گرفت.
کلید واژه: هزینه یابی هدف، مدیریت کارائی، EVA، مطالعه ی موردی 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۴ ، ۲۰:۰۰

عنوان انگلیسی مقاله: PERFORMANCE FACTORS OF CLOUD COMPUTING DATA CENTERS USING
عنوان فارسی مقاله: فاکتور های کارائی در دیتا سنتر های رایانش ابری، با استفاده از سیستم های صف بندی
دسته: فناوری اطلاعات - کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
برای دانلود رایگان بخشی از محصول اینجا کلیک نمایید.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
افزایش روز افزودن فرضیه ی رایانش ابری و مفاهیم بدیعی در خصوص سرویس های رایانش ابری، منجر به این گردیده که فعالیت هایی پژوهشی مختلفی در رابطه با انتخاب سرویس ابری عقلانی  و با هدف توسعه ی تکنیک هایی به منظور بهره بردن کاربران از این سرویس رایانش ابری(به وسیله ی انتخاب سرویس هایی که کارائی بهینه ای را با کمترین هزینه فراهم میسازد) صورت گیرد. رایانش ابری را میتوان بستری جدید برای ارائه ی زیر ساختار محاسباتی دانست، با این هدف که محل زیرساختار محساباتی را به یک شبکه منتقل داد تا بتوان هزینه های نگهداری منابع سخت افزاری و نرم افزاری را کاهش داد. سیستم های رایانش ابری ، قادر به ارائه ی دسترسی به مخزن بزرگی از منابع می¬باشند. منابعی که در سیستم های رایانش ابری فراهم میشود، حجم زیادی از سرویس ها را به وسیله ی بصری سازی از دید کاربر مخفی میسازد. در این مقاله، دیتا سنتر سرویس ابری به صورت سیستم صف بندی [(M/G/1):(∞/GDMODEL)]   و با یک بافر درخواست وظیفه و یک بافر ورودی یک وظیفه که از ظرفیت نامحدودی برخوردار است، مدل سازی شده است.
کلید واژه: رایانش ابری، تحلیل کارائی، زمان پاسخ، نظریه ی صف بندی، پروسه ی زنجیر مارکوف 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۴ ، ۱۴:۰۰

عنوان انگلیسی مقاله: Production planning and scheduling for an iron and steel production system
عنوان فارسی مقاله: زمانبندی و برنامه ریزی تولید، برای یک سیستم تولید فولاد و آهن
دسته: مدیریت و مهندسی صنعتی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 11
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این مقاله قصد داریم  پروسه ی تولید چند مرحله ای و چند محصوله را در یک شرکت تولید فولاد و آهن بررسی کنیم. دو مدل برای برنامه ریزی یک تولید بهینه و ایجاد تعادلی در بکار گیری ماشین های ترسیم غیر یکسان توسعه یافته اند. این مدل ها ، بر روی داده هایی که از کارخانه ی مد نظر بدست آمده اند بکار گرفته شده است. تحلیل حساسیت نیز به منظور ارائه ی رویکردی در خصوص تخصیص بودجه به منابع مناسب صورت گرفته است.
کلید واژه ها: برنامه ریزی تولید، زمانبندی تولید، کارخانه ی فولاد و آهن، برنامه نویسی ریاضی
مقدمه
سیستم های تولید را میتوان در سطح زیادی سیستم های پیچیده دانست.  ساده سازی بیش از حد پیچیدگی ها ، منجر به ارائه ی راه حل هایی نیمه بهینه شده که برای پیاده سازی مناسب نیست.ولی با ظهور تکنولوژی کامپیوتری و مهندسی نرم افزار، بسته های برنامه نویسی زیدی برای حل مسائل کاربردی بزرگ و پیچیده پیشنهاد شدند که قبلاٌ حل آنها بسیار سخت بود.
در این مقاله قصد داریم یک مورد واقعی از یک دپارتمان فولاد  از کارخانه ی فولاد و آهن را مورد بررسی قرار دهیم: دو نوع مواد خام وجود داشته که  میتواند بکار گرفته شود:  مفتول پیانو یا مفتول اختراع آزاد که دارای محتوای کربنی زیادی میباشد؛ مورد دیگر، مفتول  patent یا مفتول سرب patent نام داشته که از محتوای کربنی کمی برخوردار است.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۴ ، ۱۴:۰۰

عنوان انگلیسی مقاله: DAMAGE DETECTION OF STRUCTURES UNDER EARTHQUAKE EXCITATION USING DISCRETE WAVELET ANALYSIS
عنوان فارسی مقاله: شناسایی خسارت های وارده بر سازه در اثر تحریکات زلزله با استفاده از تحلیل موجک های گسسته
دسته: شهرسازی - معماری - معماری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 22
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
یک شیوه‌ی قابل قبول برای شناسایی میزان صدمات وارده به سازه در اثر زمین لرزه که شیوه‌ی تبدیل موجک‌های گشته نام دارد در این مقاله معرفی شده است.
عملکرد این شیوه‌ی پیشنهادی بر اساس تغییرات ناگهانی در پاسخ به لرزش‌ها و تحلیل جا به جایی و یا واکنش‌های سرعتی با استفاده از تحلیل موجک‌هاست.
هم چنین، شیوه‌ی دیگری که عملکرد این شیوه‌ی پیشنهادی بر اساس تغییرات ناگهانی در پاسخ به لرزش‌ها و تحلیل جابه جایی و یا واکنش‌های سرعتی با استفاده از تحلیل موجک‌هاست. هم چنین، شیوه‌ی دیگری که عملکرد آن نیز بر اساس همین موجک‌هاست، ارائه شده که راه حل مربوط به مشکل شناسایی صدمات وارده است و مانع از انتشار جابه جایی‌ها و واکنش‌های مربوط به سرعت می‌شود. عملکرد شیوه‌ی پیشنهادی برای جلوگیری از انتشار امواج و کشف صدمات وارده با استفاده از مدل معیار IASC-ASCE که مدل کار گروهی بوده و سلامت سازه را بررسی می‌کند، سنجیده می‌شود. نتایج به دست آمده نشان می‌دهند که شیوه‌ی پیشنهادی می‌تواند جاوی اطلاعات سودمندی برای پیش گیری از آسیب‌های وارده باشد که با استفاده از واکنش سازه در برابر لرزه‌ها محقق می‌شود.
کلمات کلیدی: آشکار سازی آسیب‌ها، جلوگیری از انتشار امواج، تبدیل موجک‌ها، واکنش در برابر لرزه‌ها، تحریکات زمین لرزه‌ای.
1)مقدمه
در دهه‌ی گذشته، توجه محققان همواره به آسیب‌های وارده بر سازه‌ها در طول عمر مهندسی سازه بوده است. در بین شیوه‌های متعدد، برخی از آنها بر اساس مشاهده‌ی رفتار دینامیکی سازه شکل گرفته‌اند (4-1). بسیاری از این شیوه‌ها از پارامترهای مدی modal مانند شکل مد و فرکانس‌های طبیعی مربوط به تخمین و کش آسیب‌های وارده، استفاده می‌کنند. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مهر ۹۴ ، ۲۰:۰۰

- نام محصول: بسته ویژه ی نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک صادرات ایران
- مواد امتحانی موجود در این بسته:
مجموعه سوالات و جزوات دروس عمومی 
جزوه 14 صفحه ای آشنایی با هوش هیجانی ، ترفندهای افزایش هوش هیجانی همراه با 10سوال (همراه با پاسخنامه)
240 نمونه سوال هوش و استعداد تحصیلی/سوالات استاندارد و پر تکرار (همراه با پاسخنامه)
60 نمونه سوال هوش، استعداد (GMAT) (فاقد پاسخنامه)
جزوه 64 صفحه ای ارتباط سازمانی
جزوه 15 صفحه ای اصول ارتباطات انسانی
400 نمونه سوال کامپیوتر و فناوری اطلاعات/سوالات استاندارد و پر تکرار (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال ریاضیات و آمار مقدماتی/سوالات استاندارد و پر تکرار (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال زبان انگلیسی/سوالات استاندارد و پر تکرار (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال زبان و ادبیات فارسی/سوالات استاندارد و پر تکرار (همراه با پاسخنامه)
تمامی موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می باشند.

- آیا جهت خرید این محصول دو دل هستید! در باره ی این محصول بیشتر بدانید:
مزیت منحصر به فرد این فایل: اکثر سایت هایی که در زمینه ی فروش محصولات استخدامی مشغول به فعالیت هستند با کپی کردن یک سری نمونه سوالات مشابه و تکراری اقدام به عرضه می نمایند، در نتیجه اکثر سوالات موجود علاوه بر تکراری بودن، خاصیت اختصاصی و بروز بودن خود را از دست داده و به صورت کلی فاقد کیفیت های لازم هستند.
بسته ی عرضه شده در "میهن همکار" با صرف وقت و هزینه توسط گروه نویسندگان متخصص و حاذق "میهن همکار" تهیه و ثبت شده است. 
مزیت های ویژه ی این بسته:
1- حاوی سوالات استاندارد و ثبت شده
2- حاوی سوالات غیر تکراری در سایت های مشابه
3- حاوی سوالات جدید
4- حاوی سوالات پرتکرار
5- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات
___
توجه: هرگونه انتشار این فایل، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۸:۴۴

عنوان انگلیسی مقاله: Simulation study of damage detection in steel shear frame buildings using impulse response and wavelet analysis
عنوان فارسی مقاله: مطالعه‌ی شبیه سازی شده‌ی شناسایی خسارت‌ها در ساختمان‌های دارای ستون بندی فولادی با استفاده از واکنش‌های لحظه‌ای و تحلیل موجک‌ها
دسته: عمران - معماری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
چارچوب‌های سازه‌ای هر دو نوع رفتار ارتجاعی و پلاستیکی رااز خود نشان می‌دهند که نوع رفتار آنها وابسته به بار وارده بر آنهاست. در مراحل اولیه‌ی تخریب زمین لرزه سیستم سازه‌ای در فاز ارتجاعی خود باقی می‌ماند اما هنگامی که این تخریب و بار وارده بیشتر می‌شود، این ستون بندی‌ها سازه را در مقابل ریزش حفظ می‌کنند. تعیین زمان و محل وقوع این خسارت‌ها بسیار مهم است. هدف کلی شیوه‌های قبلی همانند فوریه، فوریه ی سریع و یا تبدیل موجک‌ها یافتن زمان و مکان ایجاد این مفصل‌های تکیه گاهی است. این کار با استفاده از تغییر در محدوده‌ی واکنش‌ها و استفاده از ویژگی‌های ارتعاشی سیستم‌هایی همانند فرکانس لرزش و یا مدهای لرزش سازه صورت می‌گیرد. گر چه، این شیوه‌ها، در کاربردهای اولیه بسیار مؤثر نیستند زیرا ویژگی‌های لرزشی به طور عمده‌ای درابتدای تشکیل مفصل‌های تکیه‌گاهی تغییر نمی‌کنند. دراین تحقیق، از توانایی تبدیل موجک‌ها در به دست آوردن اطلاعات بومی درباره‌ی سیگنال‌ها برای تعیین زمان و مکان تشکیل مفصل‌های تکیه گاهی استفاده می‌شود. این سیگنال‌ها برای تعیین زمان و مکان تشکیل مفصل‌های تکیه گاهی استفاده می‌شود. این سیگنال‌ها همان واکنش‌های ثبت شده سازه‌ی در حال لرزش می‌باشند. نتایج به دست آمده نشان می‌دهند که شیوه‌ی پیشنهادی می‌تواند در تعیین زمان و مکان خسارت بدون استفاده از شیوه‌ها و مفاهیم پیچیده، مؤثر می‌باشند. واژه‌های کلیدی: شناسایی خسارت‌ها، مفصل‌های پلاستیکی، واکنش‌های لحظه‌ای. چارچوب برش

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۴ ، ۲۰:۰۰

عنوان انگلیسی مقاله: Software Visualization Tools for Component Reuse
عنوان فارسی مقاله: ابزار بصری سازی برای استفاده مجدد مولفه (Component)
دسته: کامپیوتر - نرم افزار
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله تجربه ما را با ابزار بصری سازی نرم افزاریمان برای بصری سازی مبتنی بروب برای اجرای از را دور نرم افزار شی گرا نشان می دهد . انگیزه ما از این کار این است که به طراحان نرم افزار اجازه مرور ریپوزیتوریهای نرم افزارهای مبتنی بر وب را برای کاوش در مولفه های کد و فریم ورکهای موجود را با ایجاد مستند سازیهای بصری ، بدهیم. مولفه ها Test-driven هستند که اطلاعات استاتیک و در حال اجرا در trace کردن برنامه ها را گرفته و به صورت بصری سازی شده تبدیل می کند. بصری سازی می تواند به طراحان نرم افزار برای اینکه بفهمند مولفه ها چه کاری انجام میدهند ، چگونه کار می کنند و اینکه آیا می توانند در یک برنامه جدید استفاده شوند، کمک می کند.
کلمات کلیدی: بصری سازی نرم افزار، استفاده مجدد از مولفه، ریپوزیتوریهای مبتنی بر وب

Keywords: software visualization, component reuse,web-based code repositories

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۴ ، ۲۰:۰۰

عنوان انگلیسی مقاله: health lifestyle theory and the convergence of agency and structure
عنوان فارسی مقاله: نظریه سبک زندگی سالم و همگرایی نمایندگی و ساختار
دسته: اجتماعی - روانشناختی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 10
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
مقاله حاضر از بحث نمایندگی- ساختار به عنوان چارچوبی برای ساخت نظریه سبک زندگی سالم استفاده می کند. در حال حاضر چنین نظریه ای وجود ندارد، با این وجود، نیاز به یک نظریه از این دست برگرفته از این حقیقت است که بسیاری از شیوه های سبک زندگی روزمره به بازده های سلامتی توجه می کنند. یک الگوی فرد گرا بر مفاهیم سبک های زندگی سالم در رشته های مختلف تاثیرگذار بوده است، اما این شیوه ابعاد ساختاری سبک های زندگی از این دست را نادیده گرفته و کاربردی محدود در دنیای تجربی دارد. دستورالعمل این مقاله، معرفی نظریه سبک های زندگی سالم باتوجه به نمایندگی و ساختار و تاکید بر ساختاری ترمیمی برای موقعیت مناسبش می باشد. مقاله با تعریف نمایندگی و ساختار شروع و سپس مدل سبک زندگی سالم و نتایج نظری و تجربی حامی آن ارائه می گردد. 
یکی از بخشهای مهم اما توسعه نیافته از بحث نظری در جامعه شناسی پزشکی به مشارکت های نسبی نمایندگی و ساختار در تعیین سبک های زندگی سالم ربط دارد. جامعه شناسان پزشکی به مسئله نمایندگی- ساختار توجه کمی کرده اند، با این وجود در بطن بحث های نظری راجع به سلامت و سبک های زندگی جای دارد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مهر ۹۴ ، ۲۰:۰۰

عنوان انگلیسی مقاله: Password Authentication using Hopfield Neural Networks
عنوان فارسی مقاله: تصدیق رمز با استفاده از شبکه های عصبی هاپفیلد
دسته: فناوری اطلاعات - شبکه عصبی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 11
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
تصدیق رمز (password authentication)  یک گزینه عمومی و معمول جهت امنیت سیستم می باشد . روش جدول تصدیق قراردادی (verification table)  دارای عیب های عمده ای است . اخیراً از شبکه های عصبی برای تصدیق رمز استفاده شده است  تا بر عیب های عمده روش های قبلی فائق آید . در روش شبکه های عصبی برای تصدیق رمز ، جدول تصدیق لازم نیست و به جای آن ، وزن های شبکه عصبی رمز شده در سیستم ذخیره شده است . تکنیک های لایه بندی شبکه های عصبی موجود دارای محدودیت های خاص خودشان هستند که از جمله آنها میتوان به  زمان آموزش طولانی  (long training time) و نزدیکی فراخوانی ها (close recall)   اشاره کرد . این مقاله استفاده از تکنیک شبکه های عصبی هوپفیلد را برای تصدیق رمز پیشنهاد می کند . در مقایسه با تکنیک فعلی لایه بندی شبکه های عصبی ، روش پیشنهاد شده درستی (accuracy)   خوبی را ایجاد می کند و زمان پاسخ سریعی را جهت ثبت (register  ) و تغییرات رمز ایجاد می کند .
مقدمه : 
امنیت کامپیوتری به یکی از مهمترین گزینه ها در زمینه تکنولوژی اطلاعاتی تبدیل شده است . در بین تکنولوژی های موجود جهت کنترل بیشتر دسترسی کامپیوتری ، تصدیق رمز بصورت گسترده ای برای زمان طولانی استفاده شده است و امروزه هنوز یکی از مکانیزم های مرسوم جهت تصدیق  (authentication) می باشد . یک گزینه عمومی برای تصدیق رمز استفاده از جدول تصدیق می باشد . با استفاده از این گزینه ، رمز PWk    تولید شده بوسیله کاربر k  بوسیله یک  تابع یک طرفه hash  یا الگوریتم رمزنگاری کدگذاری می شود و به عنوان F(PWk) در یک جدول تصدیق ذخیره می شود که آن جدول در یک سرور جهت تصدیق کاربران ذخیره شده است . موقعی که یک کاربر به سیستم وارد می شود سیستم جدول تصدیق را برای مشخصه کاربری (user ID) و پسورد رمزنگاری شده (encrypted password) مربوطه جستجو می کند . اگرچه در یک محیط دسترسی باز ، یک مزاحم ممکن است قادر به ایجاد تغییر در جدول تصدیق می باشد برای مثال یک مزاحم می تواند به سادگی یک جفت جعلی [IDf, F(PWf)]  را به جدول ضمیمه و اضافه  کند و هر کسی با ID,PASSWORD    جعلی بتواند وارد سیستم بشود .

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۴ ، ۲۰:۰۰

عنوان انگلیسی مقاله: The proteases, amylase and lipase of the pancreas and intestinal contents of germ-free and conventional rats
عنوان فارسی مقاله: پروتئاز، امیلاز و لیپازِ پانکراس و محتوای روده ای از موشهای نطفه آزاد و قراردادی
دسته: دامپزشکی - علوم دامی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
1. اندازه گیری ها از پروتئازها، امیلاز و لیپاز و از پانکراس ها و از همانندی محتوای روده ای، caecal و محتوای روده بزرگ از موش های نطفه آزاد و قراردادی ساخته شده است.
2. تفاوت کمی بین تجمعی از آنزیم ها در موش های نطفه آزاد و قراردادی یافت می شود.
3. نتایج نشان می دهد که باکتری روده ای تنها یک بخش کوچکی در تشخیص قسمتی از آنزیم های پانکراسی در محتواهایی از روده، caecum و روده بزرگ است.
4. تجمع آنزیم کاهش می یابد. پروتئازها، بیشتر مقاوم و ثابت بودند و امیلاز حداقل ثبات را داشت، دوام لیپاز در حد وسط بود یعنی مابین آنچه که پروتئاز و امیلاز بود.
5. شواهدی از فعالیت باکتریایی در محتوای caecal از موش های قراردادی در درصد بزرگتری از نیتروژن پروتئین دار و در درصد پایین تری از نیتروژن بدون پروتئین دیده شده است.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۴ ، ۲۰:۰۰