فروشگاه بهترین ها

۳۰ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

عنوان انگلیسی مقاله: Renewable energy
عنوان فارسی مقاله: انرژی تجدید پذیر
دسته: برق و الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 32
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
نیروی جزر و مد
نیروی جزر و مد دوبار در روز بکار گرفته می شود از تغییرات در سطح آب دریا که علت اصلی و عمده آن نیروی جاذبه از طرف ماه و به مقدار خیلی کمتر نیروی جاذبه از طرف خورشید برروی اقیانوسهای جهان است.
چرخش زمین نیز یکی از عامل های تولید جزر و مد می باشد. نیروی جزر و مد یک تفکر جدید نیست بلکه از قرن یازدهم در انگلیس و فرانسه برای آسیاب کردن گندمها مورد استفاده قرار گرفته است.
فیزیک جزر و مد
درک این قاعده که جریانات جزر و مدی چگونه بالا می آید، برای توضیح دادن نیروی جزر و مدی یک ضرورت است.
درحالیکه درک کامل این فعل و انفعالات کاملاً پیچیده است در ابتدا برای جزر و مد می توانیم یک شرط کلی بوسیله تحقیق کردن نیروی جاذبه ماه و خورشید برروی اقیانوسها و همچنین تأثیر نیروی گریز از مرکز بیان کنیم.
اثرات جاذبه و نیروی گریز از مرکز
اثر متقابل ماه و زمین باعث به وجودآمدن برآمدگی اقیانوسها به سوی ماه می شود. در حالیکه در طرف مقابل اثر نیروی جاذبه خورشید هم نیز باعث بوجود آمدن برآمدگی اقیانوسها به سوی خورشید می شود. برآمدگی های حاصل از نیروی جاذبه ماه برروی سطح اقیانوسها را جزر و مد ماهی گویند. و برآمدگی های حاصل از نیروی جاذبه خورشید را که مقدار آن خیلی کمتر است را جزر و مد خورشیدی می گویند.
خورشید و ماه دارای موقعیت یکسانی در بین اجسام آسمانی نمی باشند، اما تغییر موقعیت آنها نسبت به یکدیگر برروی دامنه جزر و مد (اختلاف بین کمترین جریانات جزر و مدی و بیشترین جریانات جزر و مدی) تأثیر می گذارد. برای مثال، زمانیکه ماه و خورشید در یک سطح یکسان با زمین می باشند. دامنه جزر و مد منطبق با دامنه جزر و مد وابسته به خورشید و جزر و مد وابسته به ماه می باشد. در نتیجه دامنه جزر و مد بیشترین حالت ممکن می شود. (جزر و مد حداکثر) متناوباً زمانیکه آنها نسبت به یکدیگر در یک زاویه قائمه هستند. دامنه جزر و مد پائین آمده که نتیجه آن جزر و مد حداقل می باشد. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۴ ، ۲۰:۰۰

عنوان انگلیسی مقاله: Strategic orientation of management accounting - A case study
عنوان فارسی مقاله: موقعیت استراتژیکی حسابداری مدیریت.
دسته: حسابداری - مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 77
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در سال 2009، AstraZeneca آخرین مورد از چهار محرومیت متوالی عناوین تجاری دارویی محلی را متوقف نمود، بیشتر این محرومیت ها در هیئت پزشکی خانوار متوسط سوئدی، مثلاً Alvedon1 بود. بیشتر محصولات محروم شده بیش از 50 سال در بازار حضوری فعال تجربه کرده بودند. با این وجود، خدمات داخلی و خارجی همواره این سئوال را مطرح می کنند که چرا AstraZeneca محصولاتی با گردش ثابت وجوه نقدی را محروم نمود، به ویژه زمانی که کمپانی به زودی با انقضای جواز دیگر محصولات مهمش رو برو می شد. در پاسخ به این انتقاد، این گونه استدلال گردید که ارزیابی استراتژیک نشان داده بود که آینده این محصولات در AstraZeneca به موازات استراتژی شرکتی قرار نداشت.
این قبیل محصولات نه با جواز تحت حفاظت قرار گرفته نه مثل محصولات اصلی AstraZeneca، پیشگام و جلودار توسعه دارویی بودند. این فرایند ارزیابی را می توان استراتژیک تلقی نمود زیرا پاسخی به تغییر شرایط استراتژیک داخلی و خارجی به شمار می رفت. در این مقاله ، استعمال حسابداری مدیریت در این فرایند ارزیابی بررسی شده است. " سیموند"  بر کاربرد حسابداری مدیریت در زمینه استراتژیک به عنوان یک موضوع تحقیقاتی جالب توجه در سال 1980 تاکید نمود در این سال او حسابداری مدیریت استراتژیک (SMA) را معرفی نمود(لانگفیلد- اسمیت، 2008). این فکر و تصور حاکی از آن است که حسابداری مدیریت باید اطلاعات وابسته به زمینه های استراتژیک را لحاظ نماید.
از آنجایی که فرایند ارزیابی از نوع استراتژیک بود، در نتیجه مطالعه و بررسی نحوه به کارگیری حسابداری مدیریت در آن فرایند جالب توجه می باشد. بنابراین، هدف این پایان نامه شناخت و آگاهی از نحوه استفاده و به کارگیری حسابداری  مدیریت در زمینه استراتژیک می باشد. برای نیل به این مهم، سئوالات تحقیق زیر مطرح گردید:
کاربرد حسابداری مدیریت برای تاکید بر جنبه های استراتژیک در فرایند ارزیابی AstraZeneca ؟ 
در سالهای اخیر رشته SMA در جمع جامعه آکادمیک توجه زیادی را به طرف خود جلب کرده است. این علاقه از طریق تحقیق هنجاری اولیه و سپس مطالعات تجربی تجلی یافته است. بیشتر تحقیقات تجربی بر کاربرد تکنیک های حسابداری و شرایط استعمال آنها تاکید کرده است (" تیلمن و گودارد"، 2008). از قابلیت کاربرد عملی SMA انتقاد شده و SMA افسانه و اختراع تخیل آکادمیک نامیده شده است (لورد،1996). 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۴ ، ۲۰:۰۰

عنوان انگلیسی مقاله: SIMPLE METHODS FOR THE INVESTIGATION OF THE ROLE OF BIOFILMS IN CORROSION
عنوان فارسی مقاله: روش های ساده برای بررسی نقش بیوفیلم ها در خوردگی
دسته: شیمی - متالوژی مواد - مکانیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 39
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
خوردگی مواد صنعتی تحت تاثیر میکروبی
شبکه خوردگی زیستی
1 اصول میکروبیولوژیکی
Iwona Beech and Hans-Curt Flemming
1.1.  MIC چیست؟ 
MIC مخفف کلمه " خوردگی تحت تأثیر میکروبی" است. این اشاره به این احتمال دارد که میکروارگانیسم ها در خراب شدن(زوال) مواد فلزی (و همچنین غیر فلزی) دخالت دارند. MIC یک مکانیسم خوردگی تازه نیست، بلکه ادغام آن بر نقش میکروارگانیسم ها در فرآیندهای خوردگی است. بنابراین، فرایند ذاتا غیر جاندار می تواند با اثرات بیولوژیکی  تحت تاثیر قرار بگیرد. یک تعریف مناسب از MIC، که در گروه عملیاتی 1 توسعه یافته، به شرح زیر است:
" خوردگی تحت تأثیر میکروبی (MIC) اشاره به نفوذ میکروارگانیسم ها در روند فرآیندهای خوردگی فلزات، ناشی از میکروارگانیسم پیوسته به اینترفیس ها (معمولا به نام" بیوفیلم ") دارد. پیش نیازها برای MIC حضور میکروارگانیسم ها است. در صورتی که خوردگی تحت تاثیر فعالیت های خود باشد، الزامات بیشتر: (I) یک منبع انرژی، (II) یک منبع کربن، (III) دهنده الکترون (IV) پذیرنده الکترون و (V) آب است ".
نقش MIC اغلب نادیده گرفته میشود در صورتی که یک مکانیزم غیر جاندار توضیح خوردگی مشاهده شده را بتواند استناد کند.  MIC، به عنوان یک پدیده قابل توجه است، بنابراین شک و تردید ، به خصوص در میان مهندسان و شیمی دان ها با درک کمی برای رفتار میکروارگانیسم ها نگریسته شده است. روند کند در ایجاد اهمیت MIC در آسیب تجهیزات هم ناشی از کمبود تکنیک های تحلیلی برای شناسایی، مشخص کردن محل و کنترل واکنش های خوردگی بر روی سطوح فلزی با پروسه های میکروبی سطحی همراه است. در این میان، MIC تبدیل شده به طور فزاینده در طول دهه گذشته اذعان (تایید) شده است (برای بررسی: see Little و همکاران، 1990؛ ویدلا، 1991، 1996؛ Lewandowski و همکاران، 1994؛ Heitz و همکاران، 1996؛ Borenstein، 1998، راش، 1999؛ Geesey و همکاران، 2000). در برخی موارد، MIC به "جوکر" تبدیل شده در مواردی که هیچ توضیح الکتروشیمیایی قابل قبول برای یک مورد خوردگی داده شده وجود ندارد. به منظور درک بهتر که تحت آن شرایط MIC امکان پذیر است، برخی از سوالات اساسی در این مقدمه پاسخ داده شده است.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۴ ، ۲۰:۰۰

عنوان انگلیسی مقاله: Absorptive capacity, innovation, and financial performance
عنوان فارسی مقاله: ظرفیت جذب، نوآوری و عملکرد مالی
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این تحقیق در اینجا به آزمودن نقش ظرفیت جذب به عنوان مکانیزمی برای مشخص کردن و تفسیر جریانات دانش خارجی به منافع ملموس، و همچنین دست یافتن به نوآوری برتر و عملکردهای مالی با تاخیر زمانی می پردازد. با استفاده از آنالیز مسیر در یک نمونه ی 461تایی از سرمایه گذاران یونانی شرکت کننده در سومین همایش بررسی نوآوری، این تحقیق اثبات می کند که جریانات دانش خارجی به طور مستقیم به ظرفیت جنب و به طور غیر مستقیم به نوآوری مربوط است. ظرفیت جذب به طور مستقیم و غیر مستقیم با نوآوری و عملکرد مالی در ارتباط است اما در محدوده های زمانی متفاوت. بنابراین، این تحقیق با فهم عوامل زمینه ساز و فواید حاصل از ظرفیت جذب و با فراهم آوردن شواهد تجربی از فرم های وابسته به موقعیت جغرافیایی یک تحقیق مهم و همراه دلایل عملی را ارائه می کند. 
واژگان کلیدی : ظرفیت جذب، نوآوری، عملکرد مالی، ورود دانش خارجی، میزان تأخیرات

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۴ ، ۲۰:۰۰

عنوان انگلیسی مقاله: Benchmarking the Human Capital strategies of MNC in Singapore
عنوان فارسی مقاله: الگوبرداری از استراتژی های سرمایه انسانی شرکتهای چند ملیتی در سنگاپور
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 29
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
موفقیت اقتصاد سنگاپور عمدتاً ناشی از تامین نیروی آن از طریق سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی توسط شرکتهای چند ملیتی (MNCs)  است. این قبیل شرکت ها نه تنها سرمایه و تکنولوژی خود را به سنگاپور می‌آورند که فراتر از آن، توانمندی و جسارت مدیریتی را نیز داخل این کشور می‌کنند. این مورد دومی یک جزء کلیدی در پیشرفت های اقتصادی اخیر سنگاپور است. هزینه‌های رقابتی، بنگاههای محلی را به جستجوی استراتژی‌های جدید برای نیل به موفقیت وادار ساخته است. یکی از راهها، الگوبرداری از استراتژیهای منابع انسانی شرکتهای چند ملیتی (MNCs) است. در این مطالعه به بررسی سیاست های منابع انسانی شرکتهای چند ملیتی و مؤسسات بزرگ سنگاپوری پرداخته شده است. نتایج نشان می‌دهد انطباق آشکار و روشنی در برنامه‌های کاربردی و نگرشهای بنیادی استراتژیهای منابع انسانی شرکتهای سنگاپوری و چندملیتی وجود دارد. در اینجا نگاهی ژرف به اقدامات مربوط به منابع انسانی در سنگاپور انداخته شده و فاکتورهای کلیدی موفقیت برای ترقی شرکت های محلی به بحث گذاشته شده است.
کلید واژه: الگوبرداری، تئوری سرمایه انسانی، شرکتهای کوچک، سنگاپور

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۴ ، ۲۰:۰۰

عنوان انگلیسی مقاله: Brand personality factor based models
عنوان فارسی مقاله: مدل های مبتنی بر عامل شخصیت نام تجاری : یک بررسی انتقادی
دسته: اقتصاد - حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
شخصیت نام تجاری به طور فزاینده به یک مفهوم مهم با تئوری نام تجاری تبدیل شده و پژوهش های مبتنی بر عامل ، روشی است که  به طور گسترده در مطالعه شخصیت نام تجاری مورد استفاده قرار می گیرد . برخی از جنبه های مدل عامل اولیه مورد انتقاد قرار گرفته که، منجر به تحول و توسعه ای در روش های بکاربرده شده در گسترش مدل عامل شده است. با این حال، مشکلات متعددی باقی مانده که هنوز به آنها رسیدگی نشده ، و سوالاتی را در مورد اینکه این مدلها دقیقا چه چیزی را  اندازه گیری می کنند ایجاد کرده است .این مقاله به معرفی و بیان مشکلات سردرگمی های دسته ای ، دامنه تغییرات با معنی و مشکل انتخاب توصیفگر می پردازد .در انجام این کار، این مقاله به گسترش انتقاد های موجود در مورد روش های پژوهش عامل شخصیت تجاری پرداخته، و پرسشهایی را در مورد اعتبار مدلهایی مبتنی بر عامل برمی انگیزد. این مقاله با توصیه ای نتیجه گیری می کند که محققان شخصیت نام تجاری ارزیابی مجددی رابر مدل های خود و مفهوم شخصیت نام تجاری انجام داده و شخصیت نام تجاری به ریشه های خود در روش های کیفی تصویری باز می گردد .
کلیدواژه: شخصیت نام تجاری، روش های پژوهش محور، ارزشیابی حساس

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۴ ، ۲۰:۰۰

عنوان انگلیسی مقاله: Business Process Reengineering
A review of recent literature
عنوان فارسی مقاله: مهندسی مجدد فرایند تجارت ، بررسی تحقیقات اخیر
دسته: اقتصاد - مهندسی فرآیند
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 25
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف از این مقاله کمک به کاهش ابهامات موجود در زمینه مهندسی مجدد فرآیندها می باشد. این مهم بواسطه بررسی ادبیات منتشر شده طی سال های 1980 تا 1998 رخ می دهد. مقالات منتشر شده در مجلات معتبر و کتاب‌های مشهور مرتبط در این تحلیل مورد استفاده قرار گرفتند. این تحقیق نخست در خصوص نیازهای مهندسی مجدد فرآیندها بحث می نماید و سپس به بررسی ادبیات مرتبط با موضوعات مهندسی مجدد، ابزارها و تکنیک های مهندسی مجدد، همزیستی مدیریت کیفیت جامع (TQM) و مهندسی مجدد فرآیندها، شناسایی و درک فرآیندهای سازمانی، چالش های مهندسی مجدد و طراحی مجدد سازمان با بهره گیری از مهندسی مجدد فرآیندها می پردازد. بررسی های صورت گرفته نشان می دهد که آشفتگی قابل توجهی در مهندسی مجدد فرآیندها وجود دارد. نویسندگان تأکیدات گوناگونی بر تعریف مهندسی مجدد فرآیندها و بسیاری از نتایج محتمل آن داشته اند. این مقاله در قسمت نتیجه‌گیری خود پیشنهاداتی در خصوص تحقیقات آینده مهندسی مجدد فرآیندها ارائه می دهد.
کلمات کلیدی: مهندسی مجدد فرآیندها، ادبیات موضوع، مدیریت کیفیت جامع، فرآیندهای سازمانی. 
1- مقدمه
در طی یک دهه گذشته آشفتگی قابل توجهی در زمینه مهندسی مجدد فرآیندها وجود داشته و این مسئله هم اکنون نیز به چشم می خورد، بویژه در میان مدیران، این آشفتگی در خصوص اجزای تشکیل دهنده مهندسی مجدد فرآیندها و تفاوت آن با سایر اصول مدیریت از قبیل مدیریت کیفیت جامع می-باشد. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۹۴ ، ۲۰:۰۰

عنوان انگلیسی مقاله: AN ACCOUNTING STUDY OF PERFORMANCE AND RISK FOR FINANCIAL FIRMS DURING THE CREDIT CRISIS
عنوان فارسی مقاله: بررسی ریسک و کارایی حسابداری شرکتهای مالی در طب بحران بدهی
دسته: حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 49
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
1-1-بحران بدهی 
بحران بدهی سال 2007- 2005 به عنوان بدترین نگرانی موجود در ایالات متحده از رکود اقتصادی بزرگ در طی دهه ی 1930 شناخته شد. از آنجا که تاثیر کلی بحران های بدهی مشخص نیست، تقاضا برای بررسی تفاوت های میان شرکت های مالی کنترل کننده ی بحران قوی است. این تحقیق به بررسی کارایی متمرکز بر مشخصات شرکت ها و شرکت های مالی می پردازد. اولین بند از مقاله بر تاثیر کارایی بر موقعیت ریسک ایجاد شده با انگیزه های سهام سرمایه مربوط می شود. دومین بند هم بر تاثیر کارایی ریسک مدیریت با ساختار شرکت و سیستم مدیریت حسابداری مربوط می شود.
1-2-ریسک های غیر قابل مشاهده: 
می توان گفت که انتخاب ریسک شرکت و توانایی مدیریت ریسک آنها ، تفاوت در کارایی را در طی بحران بدهی شرح می دهد. با این وجود، ریسک های غیر قابل مشاهده ی شرکت ها بر کارایی آنها اثر می گذارد. این تحقیق بر این فرض است که بحران اعتباری شوک منفی بر سیستم مالی می باشد. این شوک موقعیت ریسک و مدیریت را از طریق کارایی آن نشان می دهد، یعنی شرکت هایی که ریسک بالاتری دارند و یا مدیریت ریسک ضعیف تری دارند ، بدتر عمل می کنند. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۴ ، ۲۰:۰۰

عنوان انگلیسی مقاله: 59 Corrosion Inhibitors
عنوان فارسی مقاله: 59 مهار کننده های خوردگی (بازدارنده های فساد تدریجی)
دسته: مهندسی مواد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 23
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
بازدارنده های خوردگی یک ماده شیمیایی هستند و زمانی که در غلظت های کوچک به محیط اضافه شوند باعث به حداقل رسیدن خوردگی می شوند و یا از خوردگی جلوگیری می کنند [1].
مهار کننده های خوردگی برای محافظت فلزات از خوردگی، ماندد حفاظت موقت در هنگام انبار شدن و حمل و نقل و همچنین حفاظت در محل استفاده می شود ، مورد نیازهستند، برای مثال، جلوگیری از خوردگی که ممکن است در نتیجه‌ی تجمع مقدار کمی از مرحله تهاجمی باشد. یکی از نمونه ها آب شور است، در یک مرحله غیر تهاجمی، مانند نفت. یک مهار کننده کارآمد(مؤثر) با محیط زیست سازگار است، برای استفاده مقرون به صرفه است، و اثر مطلوب هنگامی که در غلظت های کوچک وجود داشته باشد تولید می کند.
راندمان مهارکننده، P، داده شده به صورت:
 (1)                                     p = (w_0  - w/w_0) x 100 
که در آن w_0 نرخ خوردگی در غیاب بازدارنده است، و w نرخ خوردگی در همان محیط با مهار کننده اضافه شده است.
B. طبقه بندی مهارکننده
 انتخاب مهارکننده بر روی فلز و محیط زیست است. طبقه بندی کیفی مهار کننده در شکل 1 ارائه شده است. مهارکننده را می توان با شرایط تهویه‌ی زیست محیطی و مهار کننده های رابط طبقه بندی کرد.
1. شرایط تهویه‌ی زیست محیطی (تمیز کردن (جاذب))
 خوردگی را می توان با حذف گونه های خورنده در محیط کنترل کرد. مهارکننده هایی که باعث کاهش خوردگی در محیط ها توسط تمیز کردن(مهار) می شوند مواد تهاجمی شرایط تهویه‌ی زیست محیطی یا جاذب(تمیز کردن) نامیده می شوند. در محلول های نزدیک به خنثی و قلیایی، کاهش اکسیژن یک واکنش معمول کاتدی است. در این مواقع، خوردگی را می توان با کاهش میزان اکسیژن با استفاده از جاذب (به عنوان مثال، هیدرازین [2]) کنترل کرد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۴ ، ۲۰:۰۰

- عنوان شغلی: راننده آتش نشان
- تاریخ آزمون: اصل دفترچه سوالات تخصصی راننده آتش نشان مربوط به آزمون استخدامی شهرداری لرستان در سال 94
- وضعیت پاسخنمامه: ندارد
تعداد کل سوالات: 120
فایل های موجود در این بسته:
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی راننده آتش نشان در سال 94
30 سوال عمومی هوش
90 سوال دروس تخصصی (راننده آتش نشان)
+ تمامی موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می باشند.
مزیت های ویژه ی این بسته:
١- حاوی اصل نمونه سوالات مربوط  به سال 94
2- حاوی سوالات غیر تکراری در سایت های مشابه
___
توجه: هرگونه انتشار این فایل، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۴ ، ۲۰:۰۰